Asta

Mitt liv bakom kameralinsen.

Hopptävlingen

Publicerad 2015-01-25 18:05:00 i andras bilder, bilder, hästar, tävling,

Heeeej! Idag tävlade jag Jack och det gick dåligt/helt okej, det beror på hur man ser på saken. Självaste rundan var väl bra, han var framåt och entusiastisk, men han vägrade på det tredje hindret så vi fick 4 fel - vilket är 4 för mycket... Vi kom tyvärr inte till omhoppningen som var mitt mål. :( Men bättre lycka nästa gång! Det kan inte alltid gå jättebra. Annars var han väldigt pigg, han försökte rusa lite med mig, men jag sa till honom så han fick inte det, dock så ville han tydligen inte travhoppa det tredje, så det kanske var därför han inte hoppade det. Om ni vill se hur det gick så kan ni kolla min senaste video på videofy som heter ''Min helg''. :)) (dock får ni se lite mer saker än bara vår runda, men jaja)
 
Bilderna är tagna av grymma Emma Forsblom ( @e.nikon på instagram )
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Asta S

Hwj...hej* Jag är en tolvåring som äger en kamera (Canon SX500 IS) och en dator. Jag tycker om att bl.a. redigera, fota, rida, sköta, blogga och att vara med kompisar. På den här bloggen kommer jag bland annat lägga upp bilder jag tagit, citat, om hästar, min vardag och... Ja, det är nog bara det. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela