Asta

Mitt liv bakom kameralinsen.

Hur utrustad är jag?

Publicerad 2015-01-22 16:29:03 i hästar, tag,

Äger jag en...
(x) Hjälm
(x) Väst
(x) Ridskor
(x) Ridstövlar
(x) Ridjacka
(x) Ridbyxor
(x) Ridstrumpor
(x) Stövelstrumpor
(x) Ridspö
(x) Ridtröja
(x) Rotborste
(x) Ryktborste
(x) Ryktskrapa
(x) Piggborste
(x) Magicbrush
(x) Hovkrats
(x) Ansiktsborste
(x) Hovborste
(x) Massageborste
(x) Microfibersvamp
(x) Sadeltvål
( ) hovolja
( ) hovfett
(x) man/svansspray
(x) manrosetter
(x) mantoffsar
(x) vitt schabrak
( ) benlindor
(x) vita ridbyxor
(x) kavaj
(x) vita ridhandskar
( ) tävlingskjorta

Totalt: 27

0-10 Inte fullt så utrustad
11-20 Ganska utrustad
21-30 Fullt utrustad

Bild tagen av Iris W

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Asta S

Hwj...hej* Jag är en tolvåring som äger en kamera (Canon SX500 IS) och en dator. Jag tycker om att bl.a. redigera, fota, rida, sköta, blogga och att vara med kompisar. På den här bloggen kommer jag bland annat lägga upp bilder jag tagit, citat, om hästar, min vardag och... Ja, det är nog bara det. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela