Asta

Mitt liv bakom kameralinsen.

Måndag

Publicerad 2015-01-26 08:15:00 i före & efter, random, vardag,

Godmorgon! Idag är det tyvärr måndag igen och 4 dagar kvar tills det blir fredag igen för er som inte visste det. Förut var måndagar roliga, men nu när min ridgrupp på måndagar dött så är måndagar inte lika roliga. Måndagar är faktiskt ganska döda dagar egentligen.
Jaja, man får inte kritisera en dag som knappt börjat.
Jag ska till stallet även om jag inte rider eftersom jag är stallvärd. Det enda dåliga med måndagar, förutom att skolan börjar igen, är att jag inte hinner åka hem emellan då jag slutar 15.00 och börjar jobba 16.00. :(( Så ingen får gnälla över att en påse i mitt skåp luktar häst - jag arbetar faktiskt. Näsran gratis dock, men ändå. Jag får gå på stallvärdsaktiviteterna, men det får inte du. :)))
 
Jag har ingen speciell bild att lägga upp så jag lägger bara upp en före och efter-bild.
Före
 

Efter
 
Jag har inte använt något speciellt redigeringsprogram/hemsida/app, utan jag redigerade bara bilden fritt i instagram-appen.. :) Men det fungerar också.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Asta S

Hwj...hej* Jag är en tolvåring som äger en kamera (Canon SX500 IS) och en dator. Jag tycker om att bl.a. redigera, fota, rida, sköta, blogga och att vara med kompisar. På den här bloggen kommer jag bland annat lägga upp bilder jag tagit, citat, om hästar, min vardag och... Ja, det är nog bara det. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela