Asta

Mitt liv bakom kameralinsen.

Samedi

Publicerad 2015-01-31 18:10:00 i hästar, ridning, vardag,

Hej! Idag har jag varit i stallet i ca 6h, och som jag sa igår så har jag varit i stallet, ridit, ätit, andats, gått, fotat och skött. Tyvärr tog jag inte så många bilder, men någon enstaka bild tog jag i varje fall. De kommer upp på bloggen senare ikväll.
Imorse red jag Emma för första gången i dressyr, eller jag har säkert ridit henne när jag gick i P1, men ja. Det gick jättedåligt i början. Jag hade det svårt att samarbeta med Emma då det kändes som om hon verkligen försökte göra raka motsatsen till det jag ville (även om det antagligen var jag som gjorde fel). Fast sedan när vi skulle galoppera på volterna gick det bättre, speciellt när vi var på volten i höger varv. Helt plötsligt så fungerade allting och det kändes bra! Jag fick en ganska bra galopp på henne och allting flöt på. :))
Kl 12 var det pysselstund i stallet och det var ruuligt! Jag gjorde något konstigt armband som jag glömt i stallet.. Ops.. Och så kluddade jag Jacks, Rodness & Hermans namn på 4 papper. (Jag gjorde två ''namnskyltar'' till Jack, men hann tyvärr inte göra 2 till Rodness och Herman). Jag blev faktiskt ganska nöjd, bara att Hermans ''namnskylt'' blev lite failad... Jaja, allting kan inte bli perfekt. Rodness ''namnskylt'' däremot blev riktigt bra! :D Dock blev den lite förstörd under resan hem, men men. Nu hänger de fint på en av min väggar i mitt rum! (:
 
Nä nu ska jag nog ta och se på en film! (Eller fastna på youtube som vanligt)
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Asta S

Hwj...hej* Jag är en tolvåring som äger en kamera (Canon SX500 IS) och en dator. Jag tycker om att bl.a. redigera, fota, rida, sköta, blogga och att vara med kompisar. På den här bloggen kommer jag bland annat lägga upp bilder jag tagit, citat, om hästar, min vardag och... Ja, det är nog bara det. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela